پیچ و رولپلاک سنگ نما در ورامین

سنگ نما امروزه از مصالح رایج و متداول برای استفاده در نمای بیرونی و حتی داخلی یک ساختمان محسوب می‌شود. تعداد سنگ نماها در بازار در ابعاد، طولی، عرضی و قطری متفاوتی هستند که هر کدام با توجه به نوع مرغوبیت خود دارای قیمت متفاوتی هستند. یک موضوع که باید با تاکید بیان شود در این رابطه این است که پیچ و رولپلاک سنگ نما در ورامین یا هر شهر دیگری از کشور برای اطمينان از عدم ریزش و خراب شدن آنها است.

معمولا بسیاری از صاحبان آپارتمان‌ها، می‌گذارند زمان بگذرد و وقتی کار از کار گذشت و سنگ نماها آسیب دیدند یا خیلی لق شدند و در حال افتادن بودند، اقدام به پیچ و رولپلاک کردن‌ نما برای محکم سازی آن‌ها می‌کنند؛ این زمان برای پیچ و رولپلاک سنگ نما خیلی دیر و بد موقع است و پیشنهاد ما به شما این است بعد از خشک شدن در حد لازم مصالح پشت سنگ ها، اقدام به پیچ و رولپلاک کردن نما کنید؛ اما برای اینکه بخواهید به نتیجه مطلوب خود برسید، خصوصا زمانیکه سنگ ها لق شده باشند آن را به یک تیم مجرب و حرفه‌ای بسپارید.

در ادامه این مقاله برای آشنا شدن هر بیشتر با پیچ و رولپلاک کردن سنگ نما و اطلاع از چگونگی تخمین قیمت آن، همراه ما باشید.

مقاومت ساختمان با پیچ و رولپلاک سنگ نما در ورامین

هدف از پايدار سازی با پیچ و رولپلاک سنگ نما، این است که سنگ نمای شما به طور مداوم در جای خود محکم شده و در سال‌های متمادی خیالتان آسوده باشد از اینکه سنگ نمای شما دچار شکستگی و ریزش نشود. یک موضوع مهم که در رابطه با پایدار سازی با پیچ و رولپلاک سنگ نما باید دانست، این می‌باشد که هر نوع سنگی میزان سختی و دقت کار خود را طلب می‌کند و بسیاری از رولپلاک کاران مبتدی هنوز در این زمینه اطلاع لازم و کافی را ندارند و از مته نامناسب و پیچ و رولپلاک در اندازه‌های اشتباه استفاده می‌کنند.

به این دلایل لازم است که برای استخدام رولپلاک کاران برای یک پروژه عظیم، از سابقه و تجربه کاری آن‌ها اطلاع لازم را کسب نمایید؛ اگر پروژه‌ای در این رابطه انجام داده‌اند، دیدن کنید و در صورت اینکه مطمئن شوید کارشان تمیز و با کیفیت است، نمای ساختمان خود را برای پیچ و رولپلاک کردن به آن‌ها بسپارید. لازم است این موضوع بیان شود که اگر کار یک پیمانکار یا مجموعه غیرحرفه‌ای و بدون مهارت انجام شده باشد، دلیل این امر نیست که همه مجموعه رولپلاک کاران تخصصی در حوزه کاری خود ندارند، بلکه برعکس بسیاری از رولپلاک کاران در کشور هستند که هم تخصص لازم و هم مهارت کافی در حیطه کاری خود را دارند.

هزینه پیچ و رولپلاک سنگ نما در ورامین

هزینه پیچ و رولپلاک سنگ نما در ورامین، هر چند که میزان ساخت و ساز در این شهر حومه قدیمی تهران بالا است، اما از یک رویه معمول و نرخ ثابت پیروی می‌کند، ولی بنا بر دلایلی ممکن است تخمین قیمت این کار بالاتر و متفاوت‌تر باشد؛ از جمله این موارد:

  • نوع ملات؛ نوع ملات یا مصالحی که در پشت سنگ نما به کار رفته باشد، در قیمت پیچ و رولپلاک نما تاثیر دارد‌؛ زیرا با توجه که این مصالح از جنس چسب یا سیمان باشد، هر کدام دقت خاص خود را برای مته زدن و سوراخ کردن، طلب می‌کنند.
  • اندازه و سایز سنگ نما؛ اندازه سنگ نما در میزان قیمت پیچ و رولپلاک کردن نما تاثیر مستقیم دارد؛ چون هر میزان که اندازه سنگ شما بزرگتر باشد، پیچ و رولپلاک بیشتری برای آن استفاده خواهد شد و در نتیجه هزینه بیشتری از شما دریافت خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

ممنون میشم نظرات خود را با ما درمیان بگذارید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد

09129486852