پیچ و رولپلاک سنگ نما در نقده و تکاب

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که با افتادن سنگی از نمای ساختمان‌ها مواجه شوید؟ این افتادگی همان ریزش نما بوده که می‌تواند به بار آورنده مشکلات و هزینه‌های بسیاری باشد. برای جلوگیری از این وقایع، پیچ و رولپلاک سنگ نما در نقده و تکاب به کمک افراد آمده تا با استفاده از آن امکان محکم سازی سنگ‌های نما را در جایشان داشته باشند.

این محکم کاری سنگ‌های نما در نقده و تکاب اهمیت بالایی را به خود مختص کرده که پیچ و رولپلاک کاران با استفاده از یکسری لوازماتی اعم از پیچ، رولپلاک، طناب و… امکان انجام آن را دارند. شرکت نیوپیچ با برخورداری از متخصصان خود امکان انجام پیچ و رولپلاک نما با طناب را طی مدت کمی دارد.

در ادامه به مطالب بیشتری در این باره می‌پردازیم؛ پس با ما همراه باشید.

پایداری بیشتر با پیچ و رولپلاک سنگ نما در نقده و تکاب

استفاده از سنگ در نما کردن ساختمان، باعث افزایش زیبایی و ارزش آن می‌شود. ولی در صورتی که سنگ‌های نما در جای خود محکم نشوند، پس از گذشت مدتی دچار ریزش شده و زیبایی خود را از دست می‌دهند. به همین دلیل باید بدانید که تنها زیبایی کافی نبوده و استحکام نیز باید مورد توجه قرار بگیرد تا به این صورت بتوان از ساختمان تکمیل و مقاومی برخوردار شد. در این حالت حتی بروز عوامل طبیعی و انسانی نیز نمی‌توانند سبب از بین رفتن نما شده و ارزش آن را پایین بیاورند.

پیچ و رولپلاک سنگ نما در نقده و تکاب جزو اموراتی بوده که در ارتفاع انجام می‌گیرد و باید به دنبال افراد باتجربه‌ای برای آن بگردید. در نظر داشته باشید که ریزش نما نه تنها زیبایی آپارتمان را از بین می‌برد، بلکه احتمال بروز خطرات مالی و جانی را نیز در بر دارد. به این علت باید پیچ و رولپلاک سنگ نما در نقده و تکاب را جزو امورات اولویت‌دار خود قرار دهید و هرچه سریع‌تر اقدام به انجام آن کنید. البته زمان خاصی برای انجام پیچ سنگ نما در نظر گرفته نشده و شما خواهید توانست در هر زمانی همانند شل شدگی و ریزش سنگ‌ها و… اقدام به مقاوم سازی نما کنید.

تجهیزات مورد نیاز برای مقاوم سازی نما

ابزار مورد استفاده در هر نمایی جهت پایداری آن در هر استان و شهری به شکل ثابت بوده و هیچ تغییراتی در لوازم به وجود نخواهد آمد. به این منظور اهمیت بالایی به آن‌ها داده شده و سازمان‌ها موظف به استفاده از ابزار باکیفیتی هستند. این تجهیزات شامل موارد ذیل است:

  • پیچ‌هایی با سایز 5 سانتی متری و به مقدار مورد نیاز
  • سه نوع دریل شامل هیلتی، غیر هیلتی برای سوراخ‌ کردن و یکی دیگر بنام پیچ سفت کن جهت محکم سازی پیچ مورد استفاده در پشت سنگ‌ها
  • چسب مورد استفاده بنام کاشی یا آنتیک به منظور زدن روی پیچ‌ها
  • رولپلاک‌های تک که باید با تعداد پیچ‌ها همخوانی داشته باشد.

هزینه پیچ و رولپلاک نما در نقده و تکاب

پیچ و رولپلاک نما بدون داربست یکی از نوع‌های انجام مقاوم سازی نما بوده که به هیچ داربستی نیاز ندارد. برای انجام آن کافی است که پیچ و رولپلاک کاران با استفاده از طناب مخصوصی بالا رفته و هر سنگ را در جای خود محکم و پایدار سازند. پیچ نما نیز دارای هزینه‌ای مطابق با نرخ مصوب بوده که این نرخ تعیین کننده هزینه هر قسمت از کار است.

در واقع با رجوع به آن می‌توانید به قیمت هر طبقه، نوع سنگ و تجهیزات به کار رفته در ساختمان و بسیاری از این دسته عوامل پی برده و برحسب آن قیمت پیچ و رولپلاک نما در نقده و تکاب را محاسبه کنید. در صورت نیاز به مشاوره یا پیچ و رولپلاک نمای سنگی ساختمانتان، می‌توانید از کارشناسان مجموعه نیوپیچ درخواست کمک کنید.

امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات موثری را در اختیارتان قرار دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

ممنون میشم نظرات خود را با ما درمیان بگذارید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد

09129486852