عایق و آب بندی کف پشت بام در متلقو

عایق کاری روشی ایمن برای ضد آب سازی ساختمان بوده که با طناب و ابزار گوناگونی انجام می‌گیرد. چرا که این کار مناسب بخش‌های مختلف ساختمان بوده و هر بخش به روش خاصی نیاز خواهد داشت. عایق و آب بندی کف پشت بام در متلقو به افراد کمک می‌کند که منزل خود را در برابر عوامل طبیعی، انسانی و محیطی مقاوم و پایدار سازند.

عدم انجام این کار نیز باعث نشتی آب و رطوبت به داخل ساختمان شده و ردی از آن‌ها را روی وسایل و دیوارهای منزل به جای می‌گذارد. متخصصان مجموعه نیوپیچ با شرکت در دوره‌های مختص عایق کاری، قادر به آب بندی ساختمان با لوازم و تجهیزات بروز و پیشرفته‌ای هستند. شما نیز می‌توانید با کمک گرفتن از مجموعه ما، منزل خود را به شکل کاملی پایدار ساخته و آن را آب بندی کنید.

عایق کاری
عایق کاری

روش های عایق و آب بندی کف پشت بام در متلقو

آب بندی یکی از امورات لازم و ضروری برای هر ساختمان در هر نقطه از کشور بوده که انجام آن در ابتدای مراحل ساخت و ساز الزامی به حساب می‌آید. چرا که با این کار می‌توانید راه نفوذ هر چیزی از بیرون به داخل را ببندید و اجازه ورود به آن‌ها ندهید. آب بندی پشت بام نیز روشی متداول برای ضد آب کردن آن بوده که رطوبت و آب ناشی از بارندگی از طریق سقف، وارد منازل نشود. ورود آن‌ها به داخل منزل با گذشت زمان منجر به تخریب و فرسودگی ساختمان شده و آن را از بین خواهد برد.

عایق و آب بندی کف پشت بام در متلقو یکی از خدمات قابل ارائه مجموعه ما بوده که با انجام آن خواهید توانست لایه‌ای را به صورت محافظ روی پشت بامتان بکشید. این لایه امنیت و ایمنی ساختمان را افزایش می‌دهد و به آن عمر مفیدی را هدیه خواهد داد. هر روش مورد استفاده در عایق کاری دارای مزایا و معایب خاصی است که انتخاب آن بستگی به میزان وسعت محیط و آب و هوای منطقه‌تان دارد. از روش‌های عایق کاری کف پشت بام در این شهر می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • عایق نانو
  • عایق پشم شیشه
  • عایق موزائیکی
  • عایق پلیمری
  • عایق بدون تخریب
  • و…

هزینه عایق و آب بندی کف پشت بام در متلقو

عایق کاری پشت بام از جمله امورات مهم در هر استان و شهری بوده که بسته به شرایط آب و هوایی و محیطی آن، با روش‌های گوناگونی قابل انجام است. به همین علت بهترین کار مشورت با فردی متخصص در این زمینه بوده که بتوانید با این کار، روش مناسبی را برای آب بندی ساختمانتان انتخاب کنید. قیمت عایق و آب بندی کف پشت بام در متلقو برحسب نرخ مصوبی که تعیین شده، مشخص می‌گردد. یعنی اینکه این نرخ از قبل تعیین شده و شما برحسب اطلاعات ساختمانتان می‌توانید هزینه عایق کاری را محاسبه کنید. هزینه آب بندی بیشتر براساس روش انتخابی و میزان متراژ ساختمان مشخص می‌گردد.

البته موارد دیگری نیز در این هزینه دخیل هستند که هر یک به نوعی در تعیین آن نقش دارند. به منظور آگاهی بیشتر و بهتر از هزینه آب بندی کف پشت بام، می‌توانید از چندین جا به شکل حضوری یا آنلاین قیمت گرفته و آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید. البته مقایسه تنها هزینه کاری غلط بوده و باید کارهای انجام شده و تجربیات سازمان‌ها را نیز مورد بررسی قرار دهید. برای انجام آب بندی با هزینه مناسب، می‌توانید آن را به مجموعه ما بسپارید و در نهایت نتیجه با کیفیتی تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

ممنون میشم نظرات خود را با ما درمیان بگذارید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد

09129486852