ضد آب سازی سنگ و سیمان نمای ساختمان در چالوس

استان مازندران یکی از مناطق پر بارش کشور بوده که شهر چالوس نیز به دلیل قرار گرفتن در آن، با بارندگی زیادی مواجه است. بارندگی یکی از عواملی به شمار می‌آید که می‌تواند باعث نفوذ آب و رطوبت به داخل منازل شده و ردی از خود به جای بگذارد. به این دلیل ضد آب سازی سنگ و سیمان نمای ساختمان در چالوس امری لازم و ضروری است که باید توسط متخصصانی انجام بگیرد.

عایق کاری نماها با روش‌های گوناگونی قابل انجام بوده که البته هر یک نیاز به ابزار و تجهیزات خاصی دارد. آب بندی نما باید به شکل درست و اصولی انجام بگیرد تا بعدا مشکلی برایتان رخ ندهد. در صورت نیاز به عایق کاری یا همان ضد آب سازی نمای ساختمانتان، می‌توانید انجام آن را به مجموعه نیوپیچ بسپارید.

افزایش مقاومت با ضد آب سازی سنگ و سیمان نمای ساختمان در چالوس

نماهای سنگی و سیمانی بیشتر از سایر نماها در خطر هستند و پس از مدت کوتاهی دچار ترک می‌شوند. ایجاد این ترک‌ها نیز می‌تواند مسیر همواری را برای نفوذ آب به داخل فراهم کند. عایق کاری نمای ساختمان روشی جهت پیشگیری از نفوذ آب، رطوبت، حشرات، گرما و سرما و… است. با انجام این کار لایه‌ای روی نمای کشیده می‌شود و از آن در برابر هر عاملی محافظت خواهد کرد.

ضد آب سازی سنگ و سیمان نمای ساختمان در چالوس با به کار گیری طناب یا همان راپل قابل انجام است. راپل کاران با استفاده از طناب می‌توانند در اطراف هر ساختمانی جابجا شده و کار خود را به شکل بی نقصی انجام دهند. در واقع اصلی‌ترین علت بروز آب و سایر موارد به داخل منازل، درست انجام نشدن بند کشی ساختمان است. بند کشی اهمیت بالایی در امنیت و ضد آب سازی ساختمان را به خود اختصاص داده و در صورت انجام غلط، هدایت کننده آب به درون منازل خواهد بود. برای انجام آب بندی در استان مازندران از روش‌های ذیل استفاده می‌گردد:

  • انجام بند کشی سنگ‌های نما با سیمان سفید و پودر سنگ
  • به کار گیری مواد نانو تکنولوژی
  • استفاده از چسب‌های مخصوص آب بندی بنام پی وی سی یا نانو
  • آب بندی با ایزوگام‌های طرح‌دار یا معمولی
  • عایق کاری دیوارهای بیرونی با پشم شیشه

هزینه ضد اب سازی سنگ و سیمان نمای ساختمان در چالوس

ساختمان‌هایی که در شهر چالوس ساخته شده‌اند، دارای روش ساخت غلط و نادرستی هستند. این موضوع باعث شده بسیاری از سازمان‌ها هزینه بالایی را جهت ضد آب سازی آن‌ها خواستار شوند. ولی باید بدانید که قیمت ضد آب سازی سنگ و سیمان نمای ساختمان در چالوس دارای نرخ خاصی است که شما می‌توانید این نرخ را با اطلاعات ساختمان خود مطابقت دهید. با این کار خواهید توانست هزینه عایق کاری ساختمانتان را تعیین کرده و طبق بودجه‌ای که دارید، پیش روید. معمولا هزینه‌های تعیین شده برای عایق کاری نما به صورت ذیل است:

  • مشخص کردن هزینه براساس کنتراتی معمولا برای متراژهایی که زیر 100 متر هستند قابل استفاده است. در این حالت نماهایی با عرض یا بر 10 متر دارای هزینه 5 الی 7 میلیونی خواهند بود.
  • روش متری برای متراژهای بالای 100 متر مورد استفاده بوده و معمولا قیمت هر متر از 15000 تومان شروع خواهد شد.
  • روش طبقه‌ای در بیشتر اوقات تنها برای واحد آسیب دیده مورد استفاده قرار می‌گیرد و هر 100 متر عرض آن برابر 3 میلیون هزینه خواهد بود.
  • روش دیگر نیز به صورت توافقی بوده که در این روش فرد با سازمان مربوطه صحبت کرده و قادر به تعیین قیمت می‌شوند.

امیدواریم با بیان این مطالب توانسته باشیم اطلاعات کاملی را در اختیارتان بگذاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

ممنون میشم نظرات خود را با ما درمیان بگذارید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد

09129486852