رفع شوره سنگ نما در متلقو

ایجاد شوره روی نما در اثر رسوب کردن املاح معدنی و نمک رخ می‌دهد که تاثیر بدی روی ظاهر ساختمان می‌گذارد. ولی باید بدانید که ایجاد آن امری طبیعی بوده و دور از انتظار نیست. به این دلیل رفع شوره سنگ نما در متلقو به کمک افراد ساکن در این شهر آمده تا به راحتی امکان پاکسازی نما را داشته باشند. سنگ‌های مورد استفاده در نمای ساختمان انواع گوناگونی داشته که به دلیل تشکیل شدن از مواد بسیاری، احتمال شوره زدن طی مدتی را دارد.

شوره سنگ نما معمولا در محیط‌هایی که رطوبت بالایی دارند، دیده شده، چرا که املاح معدنی و نمک به راحتی روی سنگ نما می‌نشینند. این نشست باعث ایجاد شوره روی سنگ نما خواهد شد. رفع شوره سنگ نما در متلقو به افراد متخصصی نیاز دارد که با کمک گرفتن از مجموعه نیوپیچ، قادر به انجام آن خواهید بود.

رفع شوره سنگ
رفع شوره سنگ نما

پاکسازی ساختمان با رفع شوره سنگ نما در متلقو

نوع‌ سنگ‌هایی که امروزه به منظور نما کردن ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند، از نوع سنگی و آجری هستند. این دو نوع نما احتمال شوره زدن بالایی نسبت به سایر مدل‌ها را به خود اختصاص داده‌اند و مخصوصا در ساختمان‌هایی که هیچ رسیدگی به نمای آن نمی‌شود، شوره سنگ نمای بیشتری دیده شده است.

البته این موضوع یک مشکل طبیعی بوده که ممکن است در هر نوع نمایی رخ دهد و هیچ ربطی به مواد و تجهیزات به کار رفته در ساخت و ساز ساختمان ندارد. رفع شوره سنگ نما در متلقو توسط افراد حرفه‌ای باعث از بین رفتن شوره و همچنین پاکسازی نما می‌گردد. از دلایل ایجاد شوره روی سنگ نما می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • برخورداری سنگ نما از میزان تراکم کم
  • رطوبت در محیط
  • وجود نمک و املاح معدنی

روش های رفع شوره سنگ نما در متلقو

شوره سنگ نما یکی از مشکلاتی است که هر فردی امکان مواجه شدن با آن را دارد. چرا که ذات سنگ طوری بوده که پس از گذشت چندین سال دچار شوره و کپک زدگی خواهد شد. برای رفع شوره سنگ نما در متلقو و حوالی آن، روش‌های گوناگونی وجود دارد که هر یک در محیط و شرایطی مورد استفاده هستند. این روش‌ها عبارت است از:

  1. برخورداری از آب و برس و پاکسازی نما با آن‌ها، که البته روش موقتی بوده و مجدد به رفع شوره نیاز خواهید داشت.
  2. استفاده از سمباده یا دستمال زبر و سائیدن نمای ساختمان که البته ممکن است خط و خشی روی نما ایجاد کند.
  3. استفاده و پاکسازی نما با جوهر نمک که جزو بهترین روش‌ها برای رفع شوره می‌باشد.
  4. یکی دیگر از روش‌ها، استفاده از تجهیزات نانو بوده که از خاصیت آبگریزی برخوردار است.
  5. و…

روش‌های بیان شده تنها برخی از روش‌های رفع شوره سنگ نما بوده که با انجام هر یک می‌توانید تا حدی شوره موجود روی نما را از بین ببرید.

هزینه رفع شوره سنگ نما در متلقو

شوره سنگ نما از جمله مسائلی است که در صورت رخ‌دهی، باعث از بین رفتن زیبایی ساختمان‌ها خواهد شد. به این منظور جلوگیری از آن، بهترین روش بوده که می‌تواند اجازه بروز خرج هزینه‌های گزاف را ندهد. قیمت رفع شوره سنگ نما در متلقو دارای نرخ مصوبی بوده که وابستگی آن به عوامل گوناگونی تعیین کننده هزینه خواهد بود. به منظور آگاه شدن از هزینه کلی رفع شوره سنگ نما، می‌توانید از چندین جا پرس و جو کرده و یا با مشاوران مجموعه ما در ارتباط باشید.

امیدواریم توانسته باشیم مطالب مفیدی درباره رفع شوره سنگ نما در متلقو را در اختیارتان قرار دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

ممنون میشم نظرات خود را با ما درمیان بگذارید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد

09129486852