رفع نم نمای ویلایی در متلقو

نفوذ آب و رطوبت به داخل منازل دردسرساز بوده که می‌تواند به بار آورنده آسیبات و خسارات بزرگی شود. البته نشتی آب به دلایل گوناگونی رخ می‌دهد که هر یک به نوعی ظاهر می‌شوند. رفع نم نمای ویلایی در متلقو توسط افراد متخصص مجموعه نیوپیچ، با به کار گیری ابزار مخصوصی قابل انجام است.

این کار به تخصص و دانش بالایی نیاز دارد، چرا که فرد انجام دهنده باید از چگونگی رفع نم نما و شرایط و اصول آن آگاه باشد. سازمان‌های بسیاری برای رفع نم نما از چسب‌های بخصوصی استفاده می‌کنند که هر کدام با توجه به کاربردشان، در موقعیتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین یکی از روش‌های رایج برای رفع کردن نم نما، استفاده از مواد نانو بوده که از خاصیت آب گریزی بالایی برخوردار هستند.

در ادامه به منظور آشنایی بیشتر با رفع نم نمای ویلایی و هزینه آن، همراه ما باشید.

رفع نم نما
رفع نم نما ویلایی

پیشگیری از عدم نشتی با رفع نم نمای ویلایی در متلقو

در زمان‌های قدیم برای انجام امورات این چنینی از لوازمی همچون داربست، بالابر و… استفاده می‌شد. ولی امروزه با پیشرفت جامعه، این تجهیزات کنار رفته‌اند و معمولا راپل کاران از طناب استفاده می‌کنند. به کار گیری طناب برای انجام کار در ارتفاع، مزایای بسیاری داشته و همچنین از امنیت بالایی نیز نسبت به سایر روش‌ها برخوردار است.

رفع نم نمای ویلایی در متلقو با طناب، راه ایمن و مقرون به صرفه‌ای است که هرگونه نم و رطوبت موجود را از بین خواهد برد. البته این موضوع در صورتی ممکن است که انجام آن را به سازمان کاربلد و باتجربه‌ای بسپارید. باید بدانید که عدم جلوگیری از نشتی رطوبت و آب، باعث جمع شدن میزان بسیاری آب در یک نقطه شده که این موضوع می‌تواند منجر به ورود نشتی به داخل منازل شود.

روش های پرکاربرد در رفع نم نمای ویلایی در متلقو

نم‌دهی به داخل منازل موضوع حساسی بوده که رفع کردن آن نیازمند افراد و ابزاری است. افراد شاغل در این حوزه، برای رفع کردن نم نما از چندین روش گوناگون استفاده می‌کنند که هر کدام در شرایطی قابل استفاده هستند. روش‌های مورد استفاده جهت رفع نم نما عبارت است از:

  • مواد نانو

به کار گیری مواد نانو به منظور از بین بردن نم نما، یکی از روش‌های موثری به شمار می‌آید که بسیاری از افراد با استفاده آن قادر به انجام این کار می‌شوند. مواد نانو با برخورداری از ویژگی‌هایی همچون عدم برخورداری از رنگ و بوی خاص، ایجاد نکردن تغییری در ظاهر و… توانسته‌اند از سایر روش‌ها متمایز شوند.

  • رزین کاری

رزین کاری نیز یکی از روش‌های مورد استفاده جهت رفع نم نما است که به شکل محافظ مانند، روی نما کشیده می‌گردد. رزین نیز مزایای بسیاری داشته و می‌تواند از ایجاد قارچ، شوره و کپک روی نما جلوگیری کند. رزین کاری نما، باعث شفافیت و درخشانی بیشتر ساختمان خواهد شد.

  • مواد پلیمری

این دسته از مواد دارای کاربردهای گستره و وسیعی در صنعت هستند که یکی از کاربردهای آن‌ها نیز، رفع کردن نم نما است. البته در نظر داشته باشید که این روش از میزان هزینه بالایی نسبت به سایر روش‌ها برخوردار است.

هزینه رفع نم نمای ویلایی در متلقو

قیمت رفع نم نمای ویلایی در متلقو به عوامل گوناگونی بستگی داشته که براساس آن‌ها تعیین می‌گردد. این عوامل به شکل ذیل هستند:

  1. این کار به دو صورت بستن داربست در محیط یا استفاده از طناب و بالا و پایین شدن از ساختمان، قابل انجام است که طناب نسبت به داربست هزینه مناسبی دارد.
  2. مواد و تجهیزات مورد نیاز برای رفع نم نما انواع گوناگونی دارند که با انتخاب هر یک، موظف به پرداخت مقادیر گوناگونی هستید.
  3. روش انجام کار نیز در تعیین هزینه تاثیرگذار بوده که انتخاب آن برعهده سازمان مربوطه است.
  4. و…

امیدواریم توانسته باشیم شما را با مطالب کاملی درباره رفع نم نما آشنا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09129486852