رفع ترک دیوار کناری ساختمان در متلقو

ساختمان جزء حیاتی جامعه بوده که ممکن است در اثر هر حادثه‌ای آسیب ببیند. به این منظور ساکنان باید اهمیت بالایی به آن بدهند و از بروز هرگونه مسئله‌ای جلوگیری کنند. دیوارهای ساختمان بیشتر از سایر نقاط در خطر هستند و هر لحظه احتمال ترک دارند. رفع ترک دیوار کناری ساختمان در متلقو از جمله خدمات مجموعه نیوپیچ بوده که باعث پر شدن هرگونه درز و شکاف موجود می‌گردد.

ترک‌های ساختمان به چندین دسته تقسیم بندی شده‌اند که هر کدام نیز زیر مجموعه‌ای دارند. ترک‌ دیوار به دلایل گوناگونی احتمال رخ‌دهی دارد که هر یک دارای هزینه‌ای با مقادیر گوناگون خواهد بود. در صورت ایجاد ترک روی دیوار، بهتر است قبل از هر کاری علت ترک را بررسی کنید تا بتوانید روشی مناسب را جهت رفع کردن آن بیاندیشید.

در ادامه به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد رفع ترک دیوار کناری ساختمان در متلقو، همراه ما باشید.

رفع ترک دیوار
رفع ترک دیوار ساختمان

زیبا سازی با رفع ترک دیوار کناری ساختمان در متلقو

ترک‌های ایجاد شده روی دیوارهای ساختمان دارای اندازه بلند و کوتاهی هستند که هر یک بنا به علت خاصی رخ داده‌اند. به این منظور باید ریشه و نوع ترک را یافته و به علت رخ‌دهی آن پی ببرید. ترک‌های دیوار به سه دسته افقی، عمودی و مورب تقسیم بندی شده‌اند که هر کدام دارای دلایل متفاوتی هستند. باید بدانید که ترک‌های ایجاد شده هر چقدر بزرگ‌تر و طولانی‌تر باشند، به همان اندازه روند رفع بیشتری دارند.

ولی با کوتاه بودن ترک، زمان رفع آن نیز کمتر خواهد بود. رفع ترک دیوار کناری ساختمان در متلقو در صورتی که توسط فرد کاربلدی انجام بگیرد، به زمان کمی نیاز خواهد داشت. ریشه یابی بهتر علت ایجاد ترک در هزینه نیز تاثیر بسزایی می‌گذارد و می‌تواند افزایش یا کاهش دهنده آن باشد.

دلایل ترک خوردگی دیوار در ساختمان های قدیمی و نوساز

هر نوع ساختمانی دارای ارزش خاصی در جامعه بوده که اهمیت دادن به آن، باعث افزایش زیبایی و جایگاهش خواهد شد. ایجاد ترک روی ساختمان‌های قدیمی و نوساز به دلایل گوناگونی رخ می‌دهد که هر یک روش رفع مختلفی خواهند داشت. در ادامه به بررسی دلایل ترک خوردگی دیوارها در ساختمان‌های قدیمی و نوساز می‌پردازیم.

علت‌های ایجاد ترک روی دیوار ساختمان‌های قدیمی:

  • ساخت و ساز روی خاک نرم و رطوبت‌دار
  • ضعیف بودن باربری خاک منطقه ساخت ساختمان و نشست کردن آن
  • طراحی نقشه ضعیف و ساخت ساختمان بدون رعایت اصول و شرایط موجود
  • و…

دلایل ترک خوردگی روی دیوار ساختمان‌های نوساز:

  • ساخت روی خاک غلط و نشست ساختمان
  • وجود نم و رطوبت در محیط ساخت ساختمان
  • ساخت با مقاومت و پایداری کمتر در مقابل عوامل طبیعی همچون زلزله
  • گچ کاری نادرست و غیر اصولی منازل
  • و…

هزینه رفع ترک دیوار کناری ساختمان در متلقو

قیمت رفع ترک دیوار کناری ساختمان در متلقو به موارد گوناگونی بستگی دارد. البته هر سازمانی دارای نرخ خاصی است و با پرس و جو از چندین جا به راحتی می‌توانید از هزینه باخبر شوید. ولی به هزینه‌های بیان شده به صورت آنلاین اعتباری نیست، چرا که افراد تنها با مشاهده عکس ساختمان، قیمت احتمالی بیان می‌کنند.

در حالی که این هزینه به صورت حضوری متفاوت‌تر از قیمت آنلاین خواهد بود. در صورتی که میزان هزینه برایتان ملاک نیست، بهترین کار استخدام فردی ماهر جهت رفع ترک دیوار است. به این منظور دیگر نگرانی درباره ایجاد مجدد ترک یا ریزش دیوار نداشته و می‌توانید دیوارها را طی مدت کمی ترمیم و بازسازی کنید.

امیدوار هستیم توانسته باشیم شما را به خوبی با اطلاعاتی درباره رفع ترک دیوار ساختمان آشنا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09129486852