ایزوگام دیوار در متلقو

ایزوگام کشیدن روی دیوار یکی از روش‌های موثر جهت جلوگیری از نفوذ هرگونه رطوبت و آب و سایر عوامل به داخل است. این کار اجازه  ورود گرمای بیش از حد در فصول گرم و سرمای زیاد در فصول سرد به داخل منازل را نمی‌دهد. ایزوگام دیوار در متلقو مزایای بسیاری را به خود مختص کرده و به عنوان محافظی روی دیوارها کشیده می‌شود. کشیدن ایزوگام روی دیوار نقش بسزایی در پایداری و ماندگاری هر چه بیشتر ساختمان ایفا کرده و می‌تواند عمر سازه‌ها را نیز افزایش دهد.

همچنین اینکه ایزوگام دیوار تا حد قابل توجهی روی صرفه جویی انرژی نیز تاثیرگذار است و می‌تواند نقش مهمی را در بازتاب نور خورشید و پیشگیری از نفوذ عوامل طبیعی، انسانی و محیطی ایفا نماید. ایزوگام دیوار یکی از خدمات قابل ارائه در مجموعه نیوپیچ بوده که با افراد متخصصی امکان انجام آن به صورت باکیفیت و طی مدت کمی را دارد.

ایزوگام دیوار
ایزوگام دیوار

افزایش دوام ساختمان با ایزوگام دیوار در متلقو

ایزوگام دیوار در متلقو باعث مقاومت بیشتر دیوارها درمقابل هر عاملی می‌گردد. ایزوگام نیز همانند عایق کاری بوده که با کشیدن آن روی دیوارها می‌توانید آن‌ها را ضد آب کنید. ایزوگام دارای انواع و اقسام مختلفی بوده که هر کدام بسته به مکان مورد نظر قابل استفاده هستند. البته خرید آن مسئله‌ای حائز اهمیت بوده که در صورت بی دقتی، مشکلاتی گریبان گیرتان خواهد شد. نصب کردن ایزوگام روی دیوارها طی مدت کمی قابل انجام است، چرا که وزن سبکی داشته و با روش‌های گوناگونی امکان انجام آن را دارید. کشیدن ایزوگام روی دیوار دلایل گوناگونی دارد که هر یک بسته به شرایطی مورد استفاده قرار می‌گیرند. از دلایل مصرف آن می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • آب بندی نما
  • عایق کاری برخی از ابزار و تجهیزات
  • ایزولاسیون ساختمان
  • و…

اهمیت ایزوگام دیوار در متلقو

ایزوگام دیوار در متلقو اهمیت بالایی داشته و به عنوان یک از موثرترین روش‌ها جهت آب بندی شناخته شده است. از آن می‌توان برای پوشش دادن دیوارها استفاده کرد و با این کار آن‌ها را درمقابل نور خورشید و هر عاملی مقاوم ساخت. البته فکر نکنید که ایزوگام کشیدن روی دیوار یا هر جای دیگری، کار آسانی است.

بلکه چسباندن ایزوگام به وسیله آتش کار هر کسی نبوده و تنها متخصصان دوره دیده این حوزه قادر به انجام این کار هستند. به این منظور بهتر است ایزوگام کاری را به فرد کاربلدی بسپارید تا هیچ‌گونه مشکلی برایتان رخ ندهد. با انجام این کار دیگر هیچ نگرانی در مورد نفوذ آب و رطوبت به داخل نخواهید داشت و با خیالی راحت امکان سکونت در منزلتان را دارید.

هزینه ایزوگام دیوار در متلقو

با افزایش روز به روز تورم جامعه دیگر کمتر کسی پیدا می‌شود که تن به هزینه‌های سرسام آور سازمان‌ها بدهد. چرا که کسب درآمد کار سختی شده و خرج هزینه بیشتر از قبل به چشم می‌آید. البته ایزوگام جزو مواردی است که هزینه مناسبی داشته و هر فردی از عهده خرید و نصب آن بر می‌آید. هزینه ایزوگام دیوار نسبت به سایر نوع‌ها مقرون به صرفه و مناسب‌تر است. قیمت ایزوگام دیوار در متلقو به نوع و جنس دیوار، نوع ایزوگام، سایر تجهیزات مورد نیاز و… بستگی دارد.

با فراهم کردن این تجهیزات، تنها موظف به پرداخت هزینه فردی که این کار را انجام خواهد داد هستید. ولی در صورتی که بخواهید خود سازمان مواد و ابزار مورد نیاز را تهیه کند، موظف به پرداخت دستمزد سازمان و هزینه لوازم خواهید بود. با پرس و جو از چندین جا به صورت حضوری و آنلاین، می‌توانید از هزینه کلی ایزوگام کشیدن روی دیوار آگاه شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09129486852